לימוד גלישה אינו אירוע חד פעמי וכמו בכל ספורט יש צורך בלימוד, אימון ותרגול. אנו בביה"ס לגלישה גל ים גולשים בכל ימות השנה.

ביה"ס לגלישה גל ים מזמין אותכם לקחת חלק בחוג הגלישה כל השנה כולל בחורף.

  • חוג גלישה מיועדים לבוגרי כתה א' עד יב' יודעים לשחות
  • לילדים בעלי ניסיון ויכולת גלישה מתקדמת
  • לילדים אשר סיימו את מסלול הקייטנה ומעוניינים להמשיך ולשפר את רמת הגלישה שלהם
  • לילדים שרוצים להתחיל ללמוד לגלוש מהתחלה

ימים ושעות

  • מפגש החוג שעתיים (למעט בחודשי החורף דצמ', ינו', פבר', מרץ אז המפגש יהיה שעה וחצי). זו כמות זמן אופטימלית מבחינת ריכוז, מאמץ ושהייה במים בחורף. ניתן להירשם למפגש אחד בשבוע או שני מפגשים. בכל שעה יש מספר קבוצות ברמות שונות.
  • חמישי 16:00-18:00
  • שישי 10:30-12:30, 13:30-15:30
  • שבת 9:30-11:30
  • במהלך חודש ספטמבר נוכל לכוון את שעות החוגים בהתאם לפעילות תנועות נוער ושעות פעילות בתי ספר בימי שישי. ניתן לפתוח קבוצה בכל ימות השבוע. נדרש תיאום כדי לבדוק שהתגבשה קבוצה מתאימה מבחינת גיל ורמה.
  • בחודש ספטמבר ערב ראש השנה וערב סוכות החוג מתקיים לכלל הקבוצות בשעה 10:00.
  • שיעור ניסיון בעלות 90 ש"ח. יש צורך לתאם לפני.

חוג גלישת גלים – מגוון כלים ויתרונות לשיפור יכולות ואיכות החיים של ילדנו
שיפור הביטחון, העצמה והתמודדות עם אתגרים, שיפור קשב וריכוז..מאמר מלא ומענין בנושא בקישור הבא

פרטים

  • בחוג יהיו 2 רמות קבוצה, מתחילים ומתקדמים. החלוקה תתבצע על פי היכרות החניך ו/או בחינה במים של יכולות החניך. החוג הוא המקום שבו ישפר החניך את רמת הגלישה,טכניקה,ביצועים ושליטה בגלשן. הדגש הוא על התמדה בגלישה,שיפור כושר חתירה והבנת הים,גלים רוחות וזרמים,התמצאות בים בשעת הגלישה,מיקום נכון לתפיסת הגל ותזמון תפיסתו,פיתוח כושר גופני לגלישה. צוות המדריכים המיומן והמקצועי שם לנגד עיניו את ערכי החינוך, הספורט, אהבת ושמירת הים. החניכים עובדים כקבוצה מגובשת לאורך השנה, תוך דגש על ערכי עבודת צוות ועזרה הדדית, לצד קידום אישי לכל חניך.

קבוצה תחרותית

  • חניכים מתקדמים שיאובחנו כבעלי יכולת, התמדה וכישרון ילמדו בקבוצה נפרדת. חלק מתוכנית הקבוצה יהיה השתתפות בתחרויות ארציות של ארגון גולשי הגלים בישראל ISA.

ציוד

כל גולש מקבל גלשן לימודי בטיחותי שמותאם לרמתו ומשקלו .בחורף יש צורך להצטייד בחליפת  גלישה. חליפת גלישה טובה ומותאמת לגופו של הילד תחמם אותו ותאפשר לו להמשיך  בפעילות בחוג גם בחורף.
לא מומלץ לקנות חליפה משומשת!!

החניכים זכאים במהלך השנה להשתמש בגלשני המועדון ללא עלות על בסיס גלשן פנוי בשעות פעילות המועדון בסופי שבוע בלבד. מגבלה של עד שעתיים ביום

ההורים מוזמנים לקחת חלק בפעילויות משותפות שנארגן. בנוסף אין כמו לקחת פסק פעם בשבוע בים שעה וחצי ולהנות מהשקט,הים וגם כוס קפה. מחכים לכם.

חניה

נכון לתחילת ספטמבר 2023 אין חיוב עבור חניה בחוף

מחיר

חודש בחודשו 450 ש"ח. המחיר זהה חורף וקיץ.

תוספת 250 ₪ למפגש נוסף במהלך השבוע.

הנחת אחים: 10% לאח שני ושלישי.

הרשמה נעשית באתר און ליין . ממלאים טופס הרשמה, בוחרים ימים ושעות שמתאימים לכם ומשלמים עבור החודש הראשון.
אחרי התשלום הראשון המערכת תחייב כל 1 לחודש בהתאם למסלול שבחרתם.
החיוב הוא חודש בחודשו ללא התחייבות.

תנאי השלמה וביטול

סיום החוג יעשה בהודעה באימייל עד 15 לחודש כדי לסיים את ההשתתפות בסוף החודש בו ניתנה הודעת הביטול. ביטול הרישום יכנס לתוקף החל מהראשון לחודש העוקב לחודש בו נמסרה ההודעה.
יש לשלוח אימייל עם הודעת הפסקת חוג ל gilgalyam@gmail.com. רק שליחת מייל תחשב בתור הודעת סיום השתתפות בחוג. הודעה בע"פ אינה קבילה.
לא נזכה לקוחות שלא שלחו הודעה מסודרת באימייל גם אם הודיעו למדריך וגם אם עברו מ'ס חודשים.

אין החזר כספי בתחילת או אמצע חודש, בגין החסרות של החניך ו/או ביטול פעילות עקב מצב מזג האוויר ו/או ימים שרשומים. החניכים לא זכאים להשלמה או החזר כספי בגין אי-קיום פעילות ביום חג.
החל מתאריך 1/4 לא ניתן לבטל את החוג עד עד תאריך 30/6

השלמה לפעילות של חוג גלישה שבוטלה במהלך השנה תעשה בחופשת חנוכה ושבועות.